«powrótMarka Polskie Mięso. Polska Smakuje

Marka Polskie Mięso. Polska SmakujeMysia 3, Warszawa

Związek Polskie Mięso rozpoczął II edycję ogólnopolskiej kampanii informacyjnej „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje." W ramach projektu odbyła się konferencja prasowa z udziałem dziennikarzy. Gośćmi specjalnymi tego wydarzenia byli ambasadorzy projektu: dietetyk Agata Dąbrowska oraz kucharz i dziennikarz kulinarny, Tomasz Jakubiak, który opowiedział o walorach kulinarnych mięsa drobiowego i wieprzowiny. Ekspertem merytorycznym została prof. dr hab. Agnieszka Wierzbicka z Instytutu Nauk Żywieniowych Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, która przedstawiła kilka interesujących faktów i mitów dotyczących drobiu i wieprzowiny. Udział w rozmowie wziął również Witold Choiński, Prezes Zarządu Związku Polskie Mięso, który przedstawił cele i działania kolejnej edycji kampanii informacyjnej.

Zobacz także: Polskie mięso w liczbach (stan 2018 r.)

Po części oficjalnej nadszedł czas na część kulinarną. Menu konferencji prasowej obejmowało między innymi przekąski na zimno, a także dania na gorąco z udziałem drobiu i wieprzowiny. Nam najbardziej do gustu przypadło: consomme z perliczki z wędzoną śliwką oraz konfitowane udko kaczki z pieczoną marchwią. Nie zabrakło również dań na słodko z mięsem wieprzowym i indykiem. Ciekawym połączeniem okazały się roladki z indyka z chutneyem z owoców i orzechami.

Kolejny raz pod hasłem „Białe czy czerwone? Pewne jest jedno. Polskie mięso." Związek Polskie Mięso rozpoczął ogólnopolską kampanię informacyjną „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje." dotyczącą drobiu i wieprzowiny. Projekt ma za zadanie popularyzację najnowszej wiedzy o walorach mięsa drobiowego i wieprzowego oraz prezentację faktów i mitów dotyczących spożywania mięsa.

Podobnie jak podczas poprzedniej odsłony kampanii, celem nadchodzącej edycji będzie dalsza popularyzacja i aktualizacja wiedzy na temat polskiego drobiu i wieprzowiny – mięs wartościowych, bezpiecznych, zdrowych i najwyższej jakości. Działania w ramach projektu obejmą cykl spotkań informacyjno-promocyjnych, aktywności w social mediach oraz na dedykowanej stronie pewnejestjedno.pl, a także lokowania w TV i prasie.

(WW)

Copyright © motywmedia.pl Wszystkie prawa zastrzeżone