Deprecated: htmlspecialchars_decode(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /home/fotoactiv/domains/motywmedia.pl/public_html/content/model/produkty.php on line 371 Deprecated: htmlspecialchars_decode(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /home/fotoactiv/domains/motywmedia.pl/public_html/content/model/produkty.php on line 372 Deprecated: htmlspecialchars_decode(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /home/fotoactiv/domains/motywmedia.pl/public_html/content/model/produkty.php on line 371 Deprecated: htmlspecialchars_decode(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /home/fotoactiv/domains/motywmedia.pl/public_html/content/model/produkty.php on line 372 Deprecated: htmlspecialchars_decode(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /home/fotoactiv/domains/motywmedia.pl/public_html/content/model/produkty.php on line 371 Deprecated: htmlspecialchars_decode(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /home/fotoactiv/domains/motywmedia.pl/public_html/content/model/produkty.php on line 372 Deprecated: htmlspecialchars_decode(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /home/fotoactiv/domains/motywmedia.pl/public_html/content/model/produkty.php on line 371 Deprecated: htmlspecialchars_decode(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /home/fotoactiv/domains/motywmedia.pl/public_html/content/model/produkty.php on line 372

«powrótPuchar Świata FIFA po raz drugi w Polsce

FIFA World Cup TM Trophy Tour by Coca-Cola rozpoczęła się w maju 2022 roku w Dubaju i dotrze do 51 krajów piłki nożnej, a po raz pierwszy odwiedzi wszystkie 32 kraje kwalifikujące się do FIFA World Cup. Od 22 do 24 września 2022 r. Puchar Świata FIFA na swojej trasie gościł po raz drugi w Polsce, zapraszając fanów do kibicowania swoim drużynom i celebrowania wielkiego święta sportu jakim są Mistrzostwa Świata.

Wraz z Pucharem do Polski zawitała gwiazda piłki nożnej, Marcel Desailly, francuski piłkarz, zdobywca Mistrzostw Świata w 1998. Na konferencji prezentującej Puchar Mistrzostw Świata FIFA TM, który zawitał do Polski, legenda footbalu opowiedziała jakie emocje towarzyszyły jej podczas walki o tę wyjątkową nagrodę.

Dla konsumentów Puchar został udostępniony w dniu 23 września 2022 r. na PGE Narodowym, gdzie Coca-Cola przygotowała specjalną strefę kibica oraz szereg atrakcji, które pozwoliły wspólnie celebrować to historyczne wydarzenie.

Marka Coca-Cola w ramach kampanii „Piłka to Magia" inspiruje do celebrowania piłkarskich emocji, zachęcając do kibicowania w nadchodzących mistrzostwach FIFA World Cup Qatar 2022TM.

Coca-Cola zaprosiła fanów piłki nożnej do spotkania z najbardziej kultowym symbolem piłki nożnej i doświadczenia prawdziwej magii największego i najbardziej oczekiwanego wydarzenia sportowego na świecie – 2022 FIFA World Cup. W swojej kampanii PIŁKA TO MAGIA / BELIEVING IS MAGIC Coca-Cola rozgrzewa piłkarskie emocje i przybliża magię turnieju. Dzięki marce każdy kibic i fan sportu, jest zaproszony do zbliżenia się do tego samego oryginalnego trofeum FIFA World Cup, które FIFA wręcza zwycięskiej drużynie FIFA World Cup TM. Dla tysięcy będzie to jedyna w swoim rodzaju okazja, aby być blisko trofeum, o które zagrają najlepsze piłkarskie drużyny świata.

Coca-Cola wierzy, że wspólne kibicowanie w czasie najważniejszych wydarzeń sportowych to niezwykły moment dla każdego fana sportu. Kampania PIŁKA TO MAGIA / BELIEVING IS MAGIC stworzona z okazji zbliżających się Mistrzostw Świata FIFA 2022 powstała z myślą o wszystkich kibicach, którzy już za niespełna dwa miesiące zasiądą na trybunach i przed telewizorami, wspierając swoją drużynę w drodze po zwycięstwo, doświadczając niezapomnianych, sportowych emocji" – powiedziała Natalia Stroe, General Manager Coca-Cola Polska i Kraje Bałtyckie.

Jako ceniony i długoletni partner FIFA, Coca-Cola odgrywa kluczową rolę w zapewnieniu niezwykłych doświadczeń kibicom FIFA World CupTM na całym świecie i upowszechnia naszą wizję uczynienia piłki nożnej prawdziwie globalną dyscypliną" - powiedział Romy Gai, Chief Business Officer FIFA. „Nasi przyjaciele z Coca-Cola od wielu lat wspierają FIFA i najważniejsze piłkarskie wydarzenie jakim są Mistrzostwa Świata FIFA w piłce nożnej, a my doceniamy ich działania, które inspirują i angażują fanów z całego świata celebrujących prawdziwe święto piłki nożnej".

***

Oryginalne trofeum FIFA World Cup jest przyznawane zwycięzcom FIFA World Cup TM, pozostając w posiadaniu FIFA. Trofeum jest wykonane z litego złota i waży 6,142 kg, stworzone jako kompozycja dwóch postaci ludzkich trzymających nad sobą kulę ziemską. Obecny projekt Original Trophy pochodzi z 1974 roku. Jako jeden z najbardziej rozpoznawalnych symboli sportowych na świecie i bezcenna ikona, Original FIFA World Cup. Ponieważ przepisy stanowią, że Oryginalne Trofeum FIFA World Cup TM pozostaje w posiadaniu FIFA drużyna, która wygra FIFA World Cup TM, tymczasowo zachowuje autentyczne Trofeum, a następnie na stałe otrzymuje jego pozłacaną replikę, z wygrawerowanym rokiem, krajem-gospodarzem i zwycięzcą danego wydarzenia. Mistrzostwa Świata FIFA World Cup Trophy Tour organizowane przez Coca-Cola to niezwykła okazja, aby ludzie mogli poznać kawałek historii futbolu i podzielić się ze sobą pasją do tego sportu. Emocje związane z oglądaniem trofeum Original FIFA World Cup Trophy na długo pozostaną w pamięci kibiców.

(WW)

zdjęcia i żródło: materiały prasowe

Copyright © motywmedia.pl Wszystkie prawa zastrzeżone