«powrótPrezentacja strojów adidas i Bizuu na Igrzyska Olimpijskie Paryż 2024

Polski Komitet Olimpijski, Warszawa

Na 98 dni przed rozpoczęciem Igrzysk XXXIII Olimpiady Paryż 2024 w siedzibie Polskiego Komitetu Olimpijskiego zaprezentowano kolekcje olimpijskie zaprojektowane przez adidas i BIZUU dla polskich olimpijczyków, a także paraolimpijczyków, w których polscy sportowcy wystąpią na olimpijskich arenach.

Z okazji jubileuszu setnej rocznicy udziału biało-czerwonych w igrzyskach olimpijskich, PKOl zaprezentował również nowe logo Olimpijskiej Reprezentacji Polski – #TeamPL. Jednocześnie dla uhonorowania pierwszych polskich medalistów olimpijskich z Paryża 1924, na wydarzenie zostali zaproszeni ich potomkowie.

Swoją obecnością wydarzenie PKOl uświetnili: Danuta Horbowska-Martynowicz – wnuczka kolarza torowego Józefa Lange (srebro w drużynie na 4 km na dochodzenie, Paryż 1924) oraz Cezary Harasimowicz – wnuk jeźdźca Adama Królikiewicza (brąz w konkursie skoków przez przeszkody). Prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego Radosław Piesiewicz uhonorował pośmiertnie Józefa Lange i Adama Królikiewicza Złotymi Medalami „Za Zasługi Dla Polskiego Ruchu Olimpijskiego", wręczając je potomkom naszych pierwszych medalistów.

Jednym z kolejnych punktów wydarzenia była prezentacja Domu Polskiego. Specjalnie przygotowana wizualizacja odkryła wszystkie "karty" tego projektu, który wzbudził duże zainteresowanie w środowisku sportowym i w mediach. Dom Polski to nowość w działalności Polskiego Komitetu Olimpijskiego. Dom Polski, który będzie zlokalizowany w Lasku Bulońskim ma być miejscem spotkań kibiców, mediów, sportowców oraz ich najbliższych. To będzie miejsce sportowo-kulturalne prezentujące zarówno historię polskiego olimpizmu, ale i polską muzykę – przewidziano kilka koncertów z udziałem polskich gwiazd.

Zainaugurowana została także współpraca pomiędzy PKOl, a Fundacją "A kogo?", którą kieruje Ewa Błaszczyk. Od dziś na Allegro można licytować rzeczy ufundowane przez polskich sportowców i olimpijczyków. Dochód z aukcji zostanie przekazany na cele charytatywne.

Uroczystość zwieńczył pokaz, który połączył świat mody i sportu. Oficjalne stroje olimpijskie zostały zaprojektowane przez polską markę modową BIZUU i globalnego giganta sportowego – adidas. Oba brandy, znane z przełamywania konwencji, wnoszą świeże podejście do projektowania.

adidas oraz BIZUU dołączają do Polskiej Rodziny Olimpijskiej z projektami, które zwrócą uwagę nie tylko sportowców i pasjonatów sportu, ale również miłośników mody.

Nowym Partnerem PKOl, którego ogłoszono podczas piątkowego wydarzenia została marka Lilou, która zaprojektowała dla polskich olimpijczyków biżuterię i talizmany. Biżuteria Lilou tworzona przez Magdalenę Mousson-Lestang jest nośnikiem pozytywnych emocji. To autorskie talizmany, dzięki którym możemy celebrować wyjątkowe chwile, mają przynieść szczęście polskim olimpijczyków w Paryżu.

Ostatnim punktem programu tego wydarzenia była prezentacja niezwykłej kampanii promującej start Olimpijskiej Reprezentacji Polski w paryskich igrzyskach. W role polskich sportowców, w filmie wyprodukowanym za pomocą AI, wcielili się mityczni greccy Bogowie, którzy w 100-lecie startów biało-czerwonych w igrzyskach olimpijskich, to właśnie Polaków wybrali na swoich bohaterów. Nowa technika, nowe otwarcie, nowe stulecie.

Copyright © motywmedia.pl Wszystkie prawa zastrzeżone