«powrótNajwiększe od 25 lat zmiany marki Milka

Dnia 8 września 2022 r. odbyła się wyjątkowa impreza z okazji największych od 25 lat zmian marki Milka. Najważniejsze z nich to: zmiana składu czekolad, które mają jeszcze więcej kakao; nowy owalny kształt kostek oraz unowocześnione opakowania. Zaproszeni goście mieli okazję skosztować produkty Milka, które zapewne osłodziły ten dzień i wprawiły wszystkich w rozkoszny nastrój.

Nowa receptura
Jak wiadomo nazwa Milka pochodzi od słów „Milch" i „Kakao", które odnoszą się do zawartych w jej składzie mleka alpejskiego oraz drugiego najważniejszego elementu produktu, jakim jest kakao. Składniki te od zawsze były wyróżnikiem marki. W odpowiedzi na zmieniające się potrzeby konsumentów Milka ulepszyła swoją recepturę i postawiła na większą ilość kakao w każdej tabliczce. W ten sposób stworzyła jeszcze bardziej czekoladowy, a jednocześnie delikatniejszy smak. Tak powstał przepis doskonały, który nie tylko rozkocha w sobie najwybredniejszych smakoszy, lecz także przyniesie nieopisaną przyjemność i radość z jedzenia.

Poruszyć wszystkie zmysły, czyli nowy design
Milka wie o tym, że smakować można również wzrokiem. Dlatego zmienia też opakowania tak małych, jak i dużych tabliczek. Utrzymane są one w charakterystycznym dla marki kolorze fioletowym, a w tle znajduje się alpejski krajobraz i nieco odmieniona krówka Lila. Dzięki rozpoznawalnej kolorystyce czekolady Milka z łatwością można odnaleźć na półkach sklepowych. Na opakowaniu umieszczono również logo programu Cocoa Life. To prowadzony już od 10 lat program odpowiedzialnego pozyskiwania kakao, którego celem jest dbanie o zrównoważoną uprawę kakaowca, jak i godziwe warunki dla farmerów i ich rodzin. Niezmiennie widnieje na nim też zapewnienie, że czekoladę wyprodukowano w 100% z alpejskiego mleka.

Wyjątkowy kształt kostek
Zmiany nie ominęły również kształtu czekolad. Teraz klasyczne małe tabliczki mają kostki o bardziej owalnym kształcie, dzięki którym Milka jeszcze przyjemniej rozpływa się w ustach i cieszy swoim delikatnym smakiem. By zaakcentować charakter marki, na jednej kostce w tabliczce widnieje teraz wizerunek krówki Lili. Nowa, ulepszona Milka rozpieszcza smakiem i wyglądem. By doświadczyć przyjemności płynącej z jedzenia, wystarczy znaleźć fioletowy kolor na sklepowej półce i poznać nowy, jeszcze bardziej czekoladowy i rozpływający się w ustach smak!

Zachęcamy do obejrzenia nowego klipu związanego z największymi od 25 lat zmianami marki Milka:  https://www.youtube.com/watch?v=8kgA-VJUYHc

źródło i zdjęcia: Big Picture

Copyright © motywmedia.pl Wszystkie prawa zastrzeżone