«powrótMartini świętuje 160 urodziny

Marka MARTINI wystartowała z nową kampanią "160 Years of Great Taste" [160 Lat Doskonałego Smaku], by uczcić 160 lat swojego istnienia. Celebracja okrągłej rocznicy pozwoli "zajrzeć" do świata MARTINI i zainspirować się kultowym dziedzictwem marki, która stanowi symbol ponadczasowego stylu i elegancji. W ramach kampanii zaplanowano serię wydarzeń specjalnych, m.in. pop-up marki w DAZI Milano, w którym odbył się również globalny event urodzinowy, masterclass w kultowym barze MARTINI Terrazza z widokiem na mediolańskie Duomo oraz lokalną odsłonę imprezy w Warszawie, zaplanowaną na sierpień.

Oficjalna celebracja urodzin miała miejsce wczoraj - w czwartek, 5. lipca. W kultowym barze MARTINI Terrazza, zlokalizowanym na imponującym tarasie w sercu Mediolanu, zaproszeni goście mogli spróbować swoich sił w tworzeniu koktajli pod okiem mistrzów w barmańskim fachu. Wieczorem marka uczciła swoje 160. urodziny w mediolańskim barze DAZI Milano, w obecności celebrytów oraz gości z całego świata.

Wśród gości pojawiły się znane osobistości, m.in. aktorka Dakota Johnson, Lucien Laviscount znany z serialu "Emily in Paris", stylista Harry'ego Stylesa - Harry Lambert oraz Chiara Ferragni – włoska blogerka, bizneswoman, projektantka mody i modelka, która wraz z mężem, piosenkarzem Fedezem, stanowi najpopularniejszą włoską parę celebrytów.

Dakota Johnson zadała szyku w czarnej sukience Versace z nowej kolekcji, a Lucien pojawił się w półprzezroczystym zestawie od Dolce & Gabbana.

Do grona globalnych celebrytów dołączyli polscy goście: aktorka Wiktoria Gąsiewska, modelka Anna Markowska, projektant Dawid Woliński oraz Jakob Kosel i Rafał Jonkisz.

Oprawę muzyczną podczas imprezy zapewniła m.in. Mia Moretti. To DJka mająca w swoim portfolio występy na jednych z najbardziej pamiętnych wydarzeń świata mody, organizowanych przez takie marki jak Dior czy Louis Vuitton.

Wydarzenie nawiązywało do "gwiazdorskiej" przeszłości MARTINI, która rozpoczęła się w 1958 roku, wraz z otwarciem baru MARTINI Terrazza. Miejsce to szybko stał się ważnym punktem na kulturalno-gastronomicznej mapie Mediolanu, a zarazem celem wieczorowych wyjść gwiazd ze świata mody i filmu.

- Ten rok będzie rokiem MARTINI! Zaczynamy świętować rocznicę globalnie, korzystając z wyrazistej i emocjonującej kampanii '160 Years of Great Taste', dzięki której zaprosimy wszystkich do świata naszej marki. Chcemy przypomnieć o legendarnym włoskim dziedzictwie MARTINI, a jednocześnie sprawić, by konsumenci z niecierpliwością oczekiwali tego, co przyniesie przyszłość marki – mówi Victoria Morris, Globalny Dyrektor marki MARTINI.

***

MARTINI® – jedna z najbardziej legendarnych marek na świecie. To wiodący włoski producent win i wytwórca najwyższej jakości aperitivo. Jedyny w swoim rodzaju, gorzko-słodki i wielokrotnie nagradzany smak produktów MARTINI bazuje na połączeniu ponad 40 roślin w ramach ściśle strzeżonej receptury. Marka MARTINI powstała w 1863 roku w Turynie, we Włoszech.

MARTINI to marka wybierana przez bary i barmanów na całym świecie, oferująca szeroką gamę aperitivo, które świetnie sprawdzą się w trakcie niezobowiązujących spotkań, zgodnie z hasłem 'Anytime, Anywhere'. Produkty marki można wykorzystać do lekkich, orzeźwiających drinków lub nisko– czy bezalkoholowych koktajli.

Historia MARTINI sięga 1863 roku, kiedy przedsiębiorca Alessandro Martini oraz zielarz Luigi Rossi założyli markę, która przez kolejne dziesięciolecia odegrała bardzo ważną rolę w promocji włoskiej kultury. Działania reklamowe i współprace z osobistościami z czerwonego dywanu, takimi jak Gwyneth Paltrow, George Clooney czy Charlize Theron, sprawiły, że MARTINI stało się rozpoznawalną i pożądaną marką wermutu na całym świecie. MARTINI w znaczący sposób zaistniało także w świecie sportu, między innymi jako sponsor słynnego wyścigu kolarskiego Giro D'Italia w latach 30., a potem Formuły 1 i rajdów samochodowych – w 1970 roku powstały legendarne paski racingowe MARTINI, które do dziś są obecne w trakcie uroczystości.

Marka zaistniała na rynku w 1863 roku dzięki MARTINI Rosso - był to pierwszy produkt w portfolio marki. Po 47 latach, w 1910 roku, na rynku pojawił się kultowy już aperitif MARTINI Bianco o waniliowych nutach smakowych, który do dziś jest uwielbiany przez koneserów słodkich koktajli. W ostatnich latach marka jeszcze bardziej postawiła na innowacyjność, wnikając do świata alkoholowych trendów z produktem MARTINI 'Fiero' i bezalkoholowymi MARTINI 'Vibrante' oraz 'Floreale'. MARTINI w odsłonach 0% wpisuje się w oczekiwania i preferencje smakowe coraz większej rzeszy konsumentów, chcących w lekki i smaczny sposób celebrować życie. To dzięki elastycznemu podejściu, doskonałemu wyczuciu globalnych trendów i odwadze w szukaniu nowych rozwiązań MARTINI nie przestaje zaskakiwać konsumentów i barmanów od 160 lat. Jednocześnie marka pozostaje wierna tradycyjnym recepturom, stworzonym przez założycieli marki.

źródło i zdjęcia: materiały prasowe

Copyright © motywmedia.pl Wszystkie prawa zastrzeżone