«powrótKonferencja Prasowa marki Head & Shoulders

Dnia 03.03.2023 w restauracji MOXO w Warszawie odbyła się konferencja prasowa marki Head & Shoulders. Podczas wydarzenia przedstawiono nową przełomową formułę szamponu Head & Shoulders Classic Clean Microbiome Balance, która zwalcza łupież i pomaga zapobiegać jego nawrotom. Na wydarzeniu pojawił się Marcin Prokop, który po raz pierwszy wystąpił publicznie w roli Ambasadora marki.

Podczas konferencji rozstrzygnięty został konkurs filmowy marki Head & Shoulders, w którym uczestnicy, zainspirowani słynną reklamą marki z Marcinem Prokopem, mieli za zadanie realizację własnej wersji spotu z dowcipnym dialogiem: „Head & Shoulders? Nie wiedziałem, że masz łupież." – „Bo nie mam!".

Każde z ponad 100 wideo przesłanych do konkursu wyróżniało się ogromną kreatywnością i niepowtarzalnym wykonaniem. Twórcy wykonali swoje nietuzinkowe prace korzystając z wielu technik filmowych oraz łącząc temat konkursu ze znanymi motywami filmowymi. W nadesłanych pracach pojawiły się nawiązania do takich produkcji jak: „Indiana Jones", „Mission Impossible", serial „Wednesday" czy baśń „Śpiąca Królewna".

Jednym z elementów zadania konkursowego była publikacja pracy konkursowej w mediach społecznościowych: Facebook, TikTok, Instagram, Youtube. Dzięki temu filmy zostały szybko przekazane do oceny publiczności, która nie szczędziła twórcom pochwał. Ostateczny werdykt w konkursie należał jednak do jury marki Head & Shoulders, które miało niełatwe zadanie wyłonienia zwycięzców.

„Konkurs okazał się strzałem w dziesiątkę. Pokazał, że w Polsce tworzy wielu zdolnych filmowców, którzy zainspirowani dialogiem ze spotów telewizyjnych kampanii Head & Shoulders potrafią stworzyć niepowtarzalne filmowe dzieła sztuki. Jesteśmy ogromnie dumni ze wszystkich uczestników. Head & Shoulders, jedna z marek Procter & Gamble podąża z duchem czasów i wychodzi naprzeciw wyzwaniom nowoczesnej komunikacji. Kampania #BoNieMam pokazuje nowy, świeży i humorystyczny wizerunek Head & Shoulders." – powiedział Jarosław Fibich, Brand Manager Head & Shoulders.

Nagrodę główną w konkursie otrzymał @grubegonieogarniesz z niezwykłym wideo inspirowanym kultowymi filmami o Indiana Jonesie, a wyróżnienia zdobyli @kacp_dsgn i @j_dzwonkowsky. W sumie młodzi filmowcy otrzymali nagrody o łącznej wartości 20000 zł.

źródło: materiały prasowe organizatoa; zdjęcia: akpa

Copyright © motywmedia.pl Wszystkie prawa zastrzeżone