«powrótGarnier Beaty Lab i premiera gamy z witaminą C

Dnia 5 października 2022 marka Garnier miała przyjemność przygotować pierwsze spotkanie z cyklu GARNIER BEAUTY LAB połączone z premierą gamy Vitamin C, które odbyło się na terenie B'Fort w Warszawie. Gwiazdą wydarzenia była pierwsza rozświetlająca linia produktów od Garnier odsłaniająca nowy wymiar pielęgnacji opartej na Witaminie C. Na inauguracyjnym spotkaniu GARNIER BEAUTY LAB pojawiły się gwiazdy, przedstawiciele mediów oraz twórcy internetowi. Na wydarzeniu GARNIER BEAUTY LAB pojawiły się Julia Kamińska, która dołączyła niedawno do Green Squadu GARNIER, Marlena Sojka, Sandra Kubicka, Marcela Leszczak, Magda Bereda i Marta Gąska. Na foto-ściance gościły również Sylwia Przybysz, Kaja Soboń, Pamela Stefanowicz, a także Agnieszka Kaczorowska-Pela i Karolina Gołębiewska.

Garnier od wielu lat działa w imię natury, podążając za zmianami, które mają znaczenie dla naszej Planety. Od 2020 roku marka realizuje program kompleksowych działań dla zrównoważonego rozwoju Green Beauty, który opiera się na 5 zobowiązaniach wobec środowiska: ekoprojektowaniu opakowań, biodegradowalnych formułach, zrównoważonym rozwoju fabryk, zrównoważonym pozyskiwaniu surowców i walce z plastikowym zanieczyszczeniem.

Garnier wyznaczył nowy kurs swojej działalności tworząc kosmetyki, których skuteczność opiera się na połączeniu natury i nauki i zaprosił nas do świata GARNIER BEAUTY LAB. Cykl spotkań pod tym hasłem zapoczątkowało wydarzenie dedykowane gamie Garnier Vitamin C, które odbyło się w warszawskim B'Forcie. Było to spotkanie pod znakiem eksperckich wykładów, ciekawostek i doświadczeń, dzięki którym na własnej skórze mogliśmy przekonać się o prozdrowotnym działaniu witaminy C i poznanie formuły, które niwelują przebarwienia w 6 dni.

Dla zaproszonych osób zaplanowano szereg aktywacji dedykowanych nowej gamie Garnier Vitamin C: eksperymenty laboratoryjne, Interaktywne elementy, warsztaty z ekspertem - wszystko to z zastosowaniem innowacyjnych rozwiązań technologicznych do kreowania contentu. Wyobraźnię i kreatywność gości rozbudzały stacje tematyczne marki i play-spoty poświęcone nowej gamie.

***

Od 1904 roku Garnier oferuje skuteczne i innowacyjne produkty do pielęgnacji włosów i twarzy. Marka nieustannie rozszerza swoje portfolio oraz umacnia wizerunek eksperta od naturalnego piękna. Aktywne składniki zawarte w produktach są pozyskiwane dzięki wnikliwym badaniom i rozwiązaniom technologicznym, które biorą to co najlepsze z sił i możliwości natury. Oferta GARNIER pozwala walczyć z zanieczyszczeniami, trądzikiem, promieniami UV czy oznakami zmęczenia. Marka wierzy, że prawdziwie nowoczesne piękno to takie, które opiera się na pozytywnym nastawieniu i zdrowym wyglądzie. Brand zmienia się dla klientów oraz dla planety. Wszystkie produkty posiadają Certyfikat Cruelty Free w ramach programu Leaping Bunny. Garnier działa kompleksowo w ramach: solidarnego pozyskiwania surowców, ulepszenia biodegradowalności formuł, tworzenia opakowań z recyklingu i do recyklingu, pozyskiwania energii elektrycznej z odnawialnych źródeł energii, wykorzystywanej w naszych zakładach przemysłowych.

Copyright © motywmedia.pl Wszystkie prawa zastrzeżone