«powrótWięcej niż się spodziewasz – KiK otworzył jesień branżowym spotkaniem

DH Mysia 3, Warszawa

Sieć sklepów KiK zainaugurowała nowy sezon niecodziennym spotkaniem, w którym claim marki: „więcej niż się spodziewasz" został przełożony na konkretne doświadczenia. Dnia 11 września 2025 r. w Warszawie przedstawiciele branżowych mediów i influencerzy mogli sprawdzić ofertę sieci w nowej formule.

Wydarzenie odbyło się w DH Mysia i zgromadziło przedstawicieli mediów oraz influencerów związanych z tematyką zakupową i lifestyle'ową. Spotkanie rozpoczął briefing prasowy z udziałem Jana Skowrona, dyrektora zarządzającego marki, po którym goście mieli okazję sprawdzić ofertę sieci w nowej formule – od odzieży i akcesoriów, po produkty wyposażenia domu. Warsztaty i instalacje przygotowane specjalnie na tę okazję miały pokazać, że KiK to znacznie więcej niż dyskont z modą i dodatkami.

Chcieliśmy, aby claim 'Więcej niż się spodziewasz' został zinterpretowany wprost – jako doświadczenie. Spotkanie w Warszawie było okazją do rozmowy z mediami i influencerami, ale przede wszystkim do tego, aby pokazać siłę naszej oferty i wygodę, jaką daje dziś klientom KiK. W ostatnich latach zbudowaliśmy solidny fundament: polska odsłona programu lojalnościowego myKiK rozwija się dynamicznie, podobnie jak sklep internetowy. Ten event był naturalnym krokiem w naszej strategii: łączymy kanały, wzmacniamy customer experience i otwieramy się szerzej na współpracę z mediami oraz twórczyniami i twórcami, którzy inspirują klientów w codziennych wyborach – mówi Jan Skowron, Dyrektor zarządzający KiK Polska.

Dla rynku detalicznego to czytelny kierunek: marki value retailers coraz częściej budują przewagę nie tylko ceną i szerokim asortymentem, ale też sposobem prezentacji oferty i spójnością doświadczenia w kanałach offline i online. KiK komunikuje, że jesień będzie okresem intensywnej pracy nad widocznością portfolio i dalszym wzmacnianiem narzędzi, które przekładają się na lojalność i wygodę zakupów.

***

KiK Textil Sp. z o.o. to firma działająca na rynku od 1994 roku. Na przestrzeni lat osiągnęła status jednej z wiodących sieci detalicznych na rynku europejskim. Kolebką sieci są Niemcy, ale jej koncept przyjął się już także na terenie Polski, Austrii, Holandii, Czech, Słowacji, Słowenii, Węgier, Chorwacji, Włoch, Rumunii, Niderlandów, Bułgarii, Hiszpanii oraz Portugalii. Aktualnie pod szyldem KiK działa ponad 4 000 sklepów, w tym około 460 w Polsce. Misją KiK jest oferowanie produktów modnych i uniwersalnych w dobrej jakości, ale niskiej cenie. Poza szerokim wyborem tekstyliów dla kobiet, mężczyzn i dzieci w asortymencie KiK można znaleźć także dodatki do aranżacji wnętrz, akcesoria dla zwierząt i małe AGD.

tekst i zdjęcia: materiały prasowe

 

Copyright © motywmedia.pl Wszystkie prawa zastrzeżone