Rośnie udział marek własnych w rynku FMCG
Jak wynika z najnowszych badań NielsenIQ Polacy coraz chętniej sięgają po towary marek własnych. W czerwcu 2022 r. ich udział w rynku był największy w historii i wyniósł 21,1%. Jest to nie tylko efekt pogarszającej się kondycji finansowej wielu gospodarstw domowych, które szukają produktów w niższych cenach, ale także polityki sklepów wielkopowierzchniowych konsekwentnie rozwijających ofertę tego segmentu produktów...
Sezon ogórkowy nie musi być nudny
Najcieplejsze miesiące oznaczają pełnię sezonu dla większości krajowych gatunków warzyw. Letnie, dojrzałe w słońcu warzywa są soczyste, dobrze wybarwione. Ich aromat jest niepowtarzalny. Skorzystajmy zatem z ich obfitości. Cieszmy się różnorodnością form, kolorów, smaków i zapachów. Czas urlopowy dodatkowo zachęca do kulinarnych eksperymentów, na które często brakuje czasu.
Papryka to niekoronowana królowa lata. Warzywo o niezwykłych właściwościach prozdrowotnych i smakowych. Korzystajmy z bogactwa gatunków krajowej papryki. Na sierpień przypada pełnia jej zbiorów, przez co jest ona najlepszej jakości sensorycznej ale też przystępna cenowo. Jedzmy ją na surowo, a zakupiony nadmiar wykorzystajmy do przygotowania pysznych domowych przetworów.
Dynia to niezaprzeczalny warzywny symbol jesieni. Jej liczne odmiany cieszą oko konsumentowi rozbudzają emocje działkowców stających w szranki dyniowej rywalizacji na największy okaz. Ci ostatni naprawdę mają się czym pochwalić, bo największa wyhodowana w naszym kraju dynia miała 870 kg i została zaprezentowana w 2019 roku podczas Dolnośląskiego Festiwalu Dyni.
Kaufland startuje z nowym programem lojalnościowym Kaufland Card
Od dnia 2 marca 2023 r. Kaufland startuje z nowym programem lojalnościowym Kaufland Card! Każdego dnia specjalne oferty umożliwiające duże oszczędności, punkty przy każdych zakupach, zniżki u partnerów czy elektroniczne podsumowanie zakupów – to tylko niektóre funkcjonalności, z których już wkrótce będą mogli korzystać klienci przystępujący do nowego programu lojalnościowego sieci Kaufland – Kaufland Card.
Transmisje meczów mundialu i burgery czekają w Sport Zonach Campanile
Z okazji święta futbolu hotele Campanile zapraszają do wspólnego przeżywania sportowych emocji w strefach kibica zlokalizowanych w ośmiu miastach w Polsce. Sport Zony Campanile to transmisje wszystkich meczów mistrzostw świata w piłce nożnej w towarzystwie mistrzowskich burgerów przygotowanych według receptur, które zwyciężyły w tegorocznym Burger Cup organizowanym przez francuską akademię kulinarną Chaud Devant.