«powrótRita Ora i Anna Lahey promują autorską linię kosmetyków Typebea

Rita Ora DouglasPerfumeria Douglas w CH Arkadia, Warszawa

Rita Ora, piosenkarka, aktorka, ikona mody i urody oraz Anna Lahey - przedsiębiorczyni w branży global beauty, pojawiły się w Warszawie, aby zaprezentować swoją autorską markę kosmetyków do włosów TYPEBEA. Produkty dostępne są na wyłączność w perfumerii Douglas i na Douglas.pl.

W samo południe, we flagowej perfumerii Douglas w Westfield Arkadia, założycielki spotkały się z przedstawicielami mediów, Internetu oraz klientami. Podczas panelu dyskusyjnego Anna i Rita podzieliły się swoimi doświadczeniami związanymi z problemem wypadania włosów oraz potrzebą odbudowy pewności siebie. Lata intensywnej stylizacji fryzur doprowadziły do ich osłabienia, co stało się impulsem do działania. Świadome, jak istotny wpływ na samoocenę mają zdrowe i zadbane włosy, postanowiły stworzyć TYPEBEA – markę dedykowaną wsparciu każdego rodzaju włosów.

W skład gamy produktowej dostępnej w sieci DOUGLAS wchodzą: szampon, odżywka, maska pielęgnacyjna i serum do skóry głowy z peptydami. Łącznie 6 specjalistycznych kosmetyków. Wszystkie zostały opracowane z aktywnych składników, wolnych od siarczanów, parabenów i silikonów. Główną rolę odgrywa w nich substancja czynna Baicapil™, która ogranicza wypadanie włosów – nawet o 60% w ciągu zaledwie trzech miesięcy. Stosowane na co dzień sprawią, że włosy staną się widocznie grubsze, mocniejsze i dłuższe.

Obie Panie opowiedziały także o procesie powstawania linii, min. kilkuletnich badaniach klinicznych nad każdym produktem. Zdradziły również swoje ulubione „must haves" z gamy TYPEBEA, a nawet zaprezentowały sposób ich aplikacji, udowadniając łatwość ich użytkowania.

Na zakończenie spotkania organizatorzy zaprosili zebranych gości do przywitania się osobiście i zrobienia wspólnych zdjęć z Ritą Orą i Anną Lahey.

***

Douglas Polska jest największą i najszybciej rozwijającą się siecią perfumerii w Polsce. Strategicznym podejściem marki jest łączenie kanałów sprzedaży stacjonarnej i online, a także zapewnienie Klientom wyjątkowych doświadczeń zakupowych poprzez tworzenie dedykowanych stref oraz gabinetów SPA czy fryzjerskich, które spełniają wysokie oczekiwania konsumentów. Szeroki asortyment perfumerii obejmuje tysiące produktów zarówno światowych, jak i polskich marek. Dodatkowo ważny sektor stanowią produkty dostępne na wyłączność. Dzięki połączeniu oferty produktów wysokopółkowych, a także drogeryjnych, konsumenci, którzy cenią sobie wygodę podczas zakupów, mogą nabyć różnorodne marki w jednym miejscu.

tekst i zdjęcia: materiały prasowe

Copyright © motywmedia.pl Wszystkie prawa zastrzeżone