«powrótRedclick, premiera marki ubezpieczeniowej w Polsce

Warsaw Unit - Skyfall Warsaw 46 piętro, Warszawa

Dnia 24 września 2024 r. CEO Genertel, Giacomo Trovato zaprezentował nowe ubezpieczenie Redclick gościom zebranym w Skyfall Warsaw podczas oficjalnego wydarzenia firmy. "Klienci powinni wybrać Redclick, ponieważ chcielibyśmy ułatwić im życie za bardzo dobrą cenę. Oferujemy wiele możliwości od kupienia ubezpieczenia przez przygotowanie go i pomoc w razie kolizji, tak łatwo i intuicyjnie jak to możliwe" - powiedział CEO firmy.

"Redclick jest dla wszystkich, ale przede wszystkim dla ludzi, którzy lubią załatwiać sprawy online" - dodaje Giacomo Trovato.

Wśród zaproszonych gości pojawili się: Adam Kornacki, Bartek Szemraj, Cezary Gutowski, Daniel Borzewski, Dominika Dąbrowska, Dorota Chotecka, Filip Nowobilski (Duży w maluchu), Iwona Blecharczyk, Karolina Pilarczyk, Robert Buczyński i Dymitr Błaszczyk (Sprawdzam Jak).

"Oferta wydaje mi się bardzo ciekawa, dlatego, że możliwość robienia wszystkiego na telefonie, jest dla mnie bardzo atrakcyjna i bardzo praktyczna. Nie ukrywam, że cały proces wybierania ubezpieczenia, potem jeszcze kontaktowania się z ludźmi i tak dalej jest dla mnie bardzo przytłaczający, więc Redclick zdecydowanie do mnie przemawia" - powiedział Bartek Szemraj.

"Myślę, że dla każdego człowieka bezpieczeństwo jest na samym dole w piramidzie potrzeb, dlatego ważne jest, aby wybrać ubezpieczenie, które daje poczucie bezpieczeństwa i które zawsze mamy pod ręką, tak jak w tym przypadku w telefonie" - stwierdziła Iwona Blecharczyk.

Redclick zadebiutuje w Polsce już 1 października 2024 r. 

1 października 2024 r. rusza sprzedaż innowacyjnego ubezpieczenia komunikacyjnego. Klienci będą mogli kupić i zarządzać swoim ubezpieczeniem w jednym miejscu za pomocą aplikacji Redclick lub przez stronę internetową www.redclick.pl. Na tych, którzy zarejestrują się do 30 września 2024 r. czeka wyjątkowa promocja.

Genertel, spółka z Grupy Generali, wchodzi na polski rynek z ofertą ubezpieczeniową Redclick dedykowaną właścicielom samochodów osobowych, motocykli i pojazdów dostawczych. Wartością oferowanej usługi jest możliwość zakupu ubezpieczenia za pośrednictwem strony internetowej www.redclick.pl i zarządzania nim poprzez aplikację mobilną, w prosty i w pełni spersonalizowany sposób. Ponadto, za pośrednictwem aplikacji użytkownicy mogą również odnowić polisę, zgłosić szkodę, śledzić procedurę likwidacji szkód i wezwać pomoc drogową. Redclick oferuje również ubezpieczenie NNW, które obejmuje rozszerzoną ochronę w przypadku prowadzenia innych pojazdów niepodlegających obowiązkowemu ubezpieczeniu OC (rowery, hulajnogi).

- Misją Redclicka jest oferowanie produktów o doskonałym stosunku jakości do ceny przy jednoczesnej oszczędności czasu naszych klientów. W rzeczywistości będą oni mogli szybko i łatwo uzyskać dostęp do swoich ubezpieczeń za pomocą jednego kliknięcia i dostosować rozwiązanie do swoich potrzeb w danym momencie - mówi Giacomo Trovato, CEO Genertel.

Trwają ostatnie dni promocji, w której można zdobyć dwa bony o wartości 8,3% składki

Redclick przygotował promocję dla wszystkich, którzy zarejestrują się na stronie www.redclick.pl i pobiorą voucher. Będą go mogli wykorzystać po rozpoczęciu sprzedaży. Osoby, które skorzystają z oferty wygrają dwie karty podarunkowe Allegro o wartości 8,3% oczekiwanej składki. Pierwszą z nich klient będzie mógł wykorzystać od razu po zakupie ubezpieczenia, natomiast druga zostanie przyznana użytkownikowi automatycznie w kolejnym roku przy odnowieniu polisy.

(WW)

źródło i zdjęcia: akpa; materiały prasowe

Copyright © motywmedia.pl Wszystkie prawa zastrzeżone