«powrótUroczyste otwarcie flagowego salonu optycznego Alensa

Anna GzyraCH Złote Tarasy, Salon optyczny Alensa, Warszawa

Czeska marka optyczna Alensa otworzyła swój flagowy salon optyczny w Polsce. W nowym salonie w CH Złote Tarasy w Warszawie można liczyć na profesjonalne doradztwo, nowoczesne badania wzroku oraz duży wybór okularów z możliwością personalizacji filtrów i wariantów soczewek. Poza soczewkami, okularami korekcyjnymi i przeciwsłonecznymi, w sklepach Alensa dostępne są także modele do pracy przy komputerze, sportowe oraz dla kierowców, a także szeroki wybór akcesoriów.

Uroczyste spotkanie poprowadziła Edyta Folwarska, polska influencerka, dziennikarka, pisarka i prezenterka telewizyjna.

"Marka Alensa jest aktualnie jednym z trzech największych sprzedawców soczewek kontaktowych i okularów przeciwsłonecznych w Europie. Powstała w 2004 roku i od tamtej pory prowadzi sprzedaż w ponad 40 sklepach online i stacjonarnych, od lipca również w Polsce. Jako fanka okularów jestem bardzo podekscytowana otwarciem salonu stacjonarnego Alensa w Warszawie. Jestem kolekcjonerką zwłaszcza okularów przeciwsłonecznych, których mam blisko 30 sztuk. Noszę również okulary korekcyjne, więc dla mnie ten showroom to raj. Spacerując aleją optycznych gwiazd możemy przymierzyć - to jest skala i rozmach - aż 2,5 tysiąca modeli, a przy okazji zbadać za darmo wzrok oraz skorzystać z profesjonalnego doradztwa. Nie bez powodu mówi się, że właśnie okulary robią pierwsze wrażenie. Każdy kto przekroczy próg tego niezwykłego miejsca na pewno poczuje się wyjątkowy" - powiedziała Edyta Folwarska.

"Marka Alensa stała się już ogólnoeuropejskim graczem na rynku optycznym. Mamy swoje przedstawicielstwa, działamy jako sprzedawca online w ponad 40 krajach i rozwijamy się z sukcesem. Pierwszy salon w Polsce otworzyliśmy w Katowicach, a teraz jest mi niezwykle miło, że mogę zaprezentować klientom nasz salon flagowy w Złotych Tarasach. Kolejne salony będziemy otwierać już wkrótce, bo jesteśmy na tyle atrakcyjnym miejscem, że byłoby szkoda nie rozwinąć tutaj skrzydeł." - wspomniała Aleksandra Makal-Młynarska, Dyrektor Regionalna na Polskę.

"Blisko połowa Polaków nosi okulary albo ma problemy ze wzrokiem, nawet czasami sobie z tego nie zdając sprawy, a my wychodzimy naprzeciw potrzebom wszystkich, którzy powinni nosić okulary i cieszyć się dobrym wzrokiem, bo on odpowiada za 80% wszystkich informacji, które do nas docierają. Jeśli natomiast połączymy zdrowie z modą to mamy profil idealny. Okulary są tym, co kreuje nasz wizerunek, a my mamy ponad 17 tysięcy modeli oprawek - dosłownie, na wyciągnięcie ręki, zarówno światowych marek, jak i nasze marki własne." – dopowiedziała Pani Dyrektor.

Wśród uczestników wydarzenia była stylistka gwiazd Jola Czaja która opowiedziała o detalach w stylizacji.

W dzisiejszym świecie okulary przestały pełnić funkcję użytkową. One stały się bardzo ważnym elementem naszej stylizacji codziennej. Jest to dodatek, który potrafi wpłynąć na to, jak jesteśmy postrzegani i na naszą stylizację oraz wydobyć często naszą osobowość, którą na co dzień przykrywamy casualowymi ubraniami. Okulary zerówki stały się bardzo ciekawym międzypokoleniowym trendem obowiązującym od kilku sezonów, więc ten świat optyczny przenika do świata mody w piękny sposób. Zmieniajmy osobowość oprawkami, nie bójmy się koloru, nie bójmy się faktur, bo to dziś ważna część budowania naszego wizerunku. Pamiętajmy tylko, żeby oprawki dobierali nam specjaliści, bo my często widzimy się w zupełnie inny sposób" - powiedziała Jola Czaja.

Z kolei makijażystka Kinga Jetkowska zdradziła jak odpowiednio dobierać makijaż do okularów.

Na uroczystym wydarzeniu pojawili się między innymi: Joanna Kuberska, Anna Gzyra, dr Irena Kamińska-Radomska, Natalia Jaworska, Dagmara Kowalska, Maciej Makselon i Maciej Pela. Nie zabrakło również innych atrakcji, jak fotobudka, warsztaty biżuteryjne, a przede wszystkim możliwość bezpłatnego zbadania wzroku.

***

Alensa to czeska marka, która od 2007 roku przekształciła się z internetowego sklepu z soczewkami kontaktowymi w jednego z europejskich liderów na rynku optycznym, obecnego w 25 krajach Unii Europejskiej, a także w Wielkiej Brytanii, Norwegii, Szwajcarii, Ukrainie i Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Firma od początku stawia na jakość, innowacyjność i dostępność.
Alensa w Internecie obsługuje blisko 100 tys. zamówień miesięcznie. Wiele modeli można spersonalizować, dostosowując je do indywidualnych potrzeb i stylu życia. Wśród dostępnych opcji znajdują się filtry światła niebieskiego, samoprzyciemniające się szkła, okulary dla kierowców oraz przeciwsłoneczne z korekcją wzroku. W ofercie znajdują się również soczewki multifokalne oraz dioptryczne dla osób z astygmatyzmem.

(WW)

źródło i zdjęcia: akpa

Copyright © motywmedia.pl Wszystkie prawa zastrzeżone