«powrótLa Parisienne by Sofitel w Warszawie

Anna Jurksztowicz w hotelu Sofitel Hotel Sofitel Victoria, Warszawa

Unikalna wystawa fotograficzna La Parisienne by Sofitel, dedykowana kobietom uosabiającym stolicę Francji, zawitała do Warszawy. Dnia 23 marca 2017 r. przedstawiono 32 zdjęcia na których można było podziwiać paryski szyk, elegancję, modę oraz niezwykłe kobiety takie jak: Monika Bellucci, Charlize Theron, Juliette Binoche w towarzystwie m.in. Sophii Loren, Coco Chanel, Catherine Deneuve i Brigitte Bardot. Zdjęciom udostępnionym z kolekcji magazynu Paris Match towarzyszą prace młodych fotografów, przesłane na ubiegłoroczny konkurs La Parisienne. Wśród autorów zdjęć znalazł się też Emanuel Scorcelletti słynny włoski fotograf współpracujący z największymi światowymi domami mody i czasopismami na świecie.

Sofitel Warsaw Victoria znalazł się w wąskim gronie luksusowych hoteli Sofitel goszczących wystawę La Parisienne. Dołączył do takich obiektów jak Sofitel Paris Arc de Triomphe, Sofitel London St James oraz Sofitel Legend The Grand Amsterdam i innych. W hotelach marki Sofitel obecny jest francuski „art de vivre" oraz umiejętność łączenia elementów kultury francuskiej z tym co najlepsze w kulturze lokalnej.

Lidia Popiel na wystawie

 

 

 

Wśród gości, którzy wzięli udział w uroczystości byli m.in. Ambasador Francji - Pierre Lévy, oraz Prezes i Dyrektor Generalny Orbis SA – Gelles Clavie. Nie zabrakło też polskich gwiazd takich jak: Grażyna Wolszczak, Joanna Klimas, Katarzyna Żak, Tomasz Sikora, Katarzyna Paskuda, Lech Majewski, Sylwia Nowak, Andrzej Pągowski, Anna Popek, Janusz Stokłosa, Odeta Moro i wielu innych.

Jedną z atrakcji wieczoru była rozmowa Magdy Mołek z Wojciechem Pszoniakiem i Lidią Popiel, ambasadorką wystawy w Polsce. Wybitny polski aktor z międzynarodowym dorobkiem artystycznym i parysko-warszawskim miejscem zamieszkania oraz polska fotograficzka potrafiąca odkryć niezwykłe kobiece piękno w swoich zdjęciach, idealnie wkomponowali się w nastrój tego wyjątkowego wieczoru. Niepowtarzalny klimat Paryża można było poczuć dzięki marce kosmetycznej Dior, G.H.Mumm Champagne i specjalnie przygotowanymi na ten wieczór przekąskami i słodyczami.

(WW)

(zdjęcia: materiały prasowe)

Copyright © motywmedia.pl Wszystkie prawa zastrzeżone