«powrót"Marka Polskie Mięso" - konferencja prasowa

polskie mięsoPin Up Studio, Warszawa

Związek Polskie Mięso zorganizował konferencję prasową inaugurującą kampanię "Marka Polskie Mięso", która odbyła się w styczniu 2019 r. w warszawskim Pin Up Studio. W konferencji udział wzięli: Witold Choiński – Prezes Zarządu Związku Polskie Mięso, niezależni eksperci oraz ambasadorzy akcji: Beata Śniechowska - szefowa kuchni, restauratorka, zwyciężczyni drugiej edycji Master Chef oraz Tomasz Czajkowski - twórca kulinarny, autor bloga Magiczny Składnik.

„Pewne jest jedno. Polskie mięso", pod takim hasłem rozpoczęła się ogólnopolska kampania informacyjna „Marka Polskie Mięso" dotycząca drobiu i wieprzowiny. Głównym celem działań jest zwiększenie świadomości i wiedzy wśród konsumentów na temat walorów wieprzowiny i drobiu oraz walka ze stereotypami żywieniowymi dotyczącymi mięsa.

Zgodnie z ideą kampanii „Białe czy czerwone?", organizatorzy akcji odwołują się do różnych gustów kulinarnych Polaków. Niezależnie od tego, czy preferujemy lekką kuchnię, dania orientalne, czy konkretny kawałek mięsa na talerzu – pewne jest jedno – polskie mięso jest wartościowe, bezpieczne, zdrowe i najwyższej jakości.

Statystyczny Polak zjada rocznie 76,5 kg mięsa i jego przetworów. Z żywieniowego punktu widzenia mięso nadal jest bardzo ważnym i wartościowym składnikiem diety, ponieważ stanowi źródło białka o wysokiej wartości biologicznej, zapewniającego prawidłowy rozwój i zdrowie organizmu. Mięso jest także świetnym źródłem żelaza, pierwiastka niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania naszego układu krwionośnego. Wystarczy jeden średni kotlet ok. 320 g, aby zaspokoić zapotrzebowanie dorosłego mężczyzny na ten składnik. Mięso to także witaminy i mikroelementy. Jakość i wartość odżywcza polskiego mięsa stale rośnie.

(WW)

zródło: materiały prasowe organizatora

Copyright © motywmedia.pl Wszystkie prawa zastrzeżone