«powrótHotelarz Roku 2017

Mariusz Paszkiel, Marriott Hotel Sofitel Victoria, Warszawa

Podczas uroczystej gali w hotelu Sofitel Warszawa Victoria, zostali ogłoszeni zwycięzcy w konkursie Hotelarz Roku 2017. Do tegorocznej edycji tego najbardziej prestiżowego konkursu branżowego promującego wyróżniających się swoimi osiągnięciami profesjonalistów z branży hotelowej, zgłoszono blisko 70 kandydatów. Składająca się z blisko 30 ekspertów kapituła wyłoniła laureatów w ramach 5 kategorii konkursowych oraz jednej kategorii specjalnej.

Tegorocznymi zwycięzcami konkursu zostali:

- Hotelarz do 35. Roku Życia - Joanna Stanisławska, zastępca dyrektora generalnego, Mercure Warszawa Grand;
- Revenue Manager - Kamila Charabień-Wajda, Kraków Multihotel Revenue Management, Grupa Orbis;
- Dyrektor Sprzedaży i/lub Marketingu - Mariusz Paszkiel, dyrektor sprzedaży i marketingu, Marriott Hotel Warszawa;
- Dyrektor Generalny Hotelu Niezależnego - Wojciech Budzowski, dyrektor generalny, Nosalowy Dwór Resort&Spa, Zakopane;
- Dyrektor Generalny Hotelu Sieciowego - Rafał Kuczyński, dyrektor generalny, Holiday Inn Warszawa Józefów.

Siemens Home Connect

 

Zwycięzcą w kategorii specjalnej Człowiek Roku 2017 zostali Jan Wróblewski oraz Szymon Wróblewski, współwłaściciele grupy Zdrojowa Invest.

Jak podkreśla Krzysztof Gonciarek, członek zarządu Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia, wydawca „Hotelarza" - Bracia Jan i Szymon Wróblewscy stworzyli od podstaw grupę Zdrojowa Invest & Hotels, która nie tylko jest kwintesencją formuły condo w Polsce, ale przede wszystkich znajduje się w czołówce polskich sieci hotelowych, konkurując z zachodnimi gigantami. Zwieńczeniem 10 lat obecności na rynku było otwarcie największego na Wybrzeżu pięciogwiazdkowego hotelu pod międzynarodową marką Radisson Blu. Zdrojowa konsekwentnie realizuje strategię budowy wysokiej klasy obiektów hotelowych, wyróżniających się nietuzinkową architekturą i prestiżową lokalizacją w najpiękniejszych kurortach.

***

Hotelarz to najlepszy i najpopularniejszy miesięcznik dla hotelarzy w Polsce. Ukazuje się nieprzerwanie już od 1962 roku. Od lat jest niekwestionowanym liderem sprzedaży w segmencie prasy hotelarskiej w kraju. Papierowe wydanie „Hotelarza" każdego miesiąca czytane jest przez ponad 30 tys. osób związanych z rynkiem hotelarskim, a branżowy portal notuje każdego miesiąca ponad 90 tys. unikalnych użytkowników i ponad 340 tys. odsłon.

(WW)

Copyright © motywmedia.pl Wszystkie prawa zastrzeżone