«powrótDlaczego Polacy piją whisky?

Raport z badania jakościowego dla marki J.A. Baczewski przeprowadzonego na zlecenie Ambra S.A przez Difference market research pomoże odpwoedzieć na pytanie: Dlaczego Polacy piją whisky?

• konsumpcji whisky towarzyszy atmosfera spokoju, relaksu. Konsumenci postrzegają konsumpcję whisky jako spokojniejszą niż w przypadku wódki, wydłużoną w czasie, nastawioną głównie na fajne spędzenie czasu

• świat whisky łączy w sobie aspiracyjność ze swobodą i otwartością. Co ciekawe, demokratyzacja whisky (dostępność cenowa, rosnąca popularność) nie zniszczyła reputacji kategorii. Whisky nie dystansuje: oferuje świat prestiżu i elitarności, ale bardzo dostępny, odpowiedni także na co dzień

• konsument whisky jest postrzegany jako człowiek sukcesu, który jednocześnie nie jest pozbawiony fantazji, poczucia wolności, pasji

• whisky jest narzędziem autokreacji i budowania wizerunku społecznego, tzn.:

- zaspokaja potrzebę wyróżnienia się i wyrażenia swojej indywidualności

- pozwala zaznaczyć wagę wydarzenia i osoby, z którą pije się whisky lub której daje się whisky w prezencie

- otwiera drogę do grona wtajemniczonych, potrafiących docenić alkohol trudniejszy w smaku

- integruje męskie towarzystwo, daje pretekst do rozmowy i wspólnego przeżywania

- relaksuje, pozwala oderwać się od codzienności, a także nagradza - sprawia przyjemność

- pasuje do książki, muzyki, filmu

- gości również na spotkaniach służbowych o charakterze biznesowym

(WW)

źródło: materiały prasowe Ambra S.A.

Copyright © motywmedia.pl Wszystkie prawa zastrzeżone