«powrótUrodziny ze smakiem, czyli 23-lecie hurtowni Makro w Polsce

Makro, Warszawa

Rozpoczął się trzeci etap kampanii „Urodziny ze smakiem", świętującej 23-lecie sieci hurtowni MAKRO w Polsce. Tym razem na klientów czeka oferta produktów z Grecji i wycieczki do Aten. Ambasadorem akcji jest szef kuchni Michel Moran - lubiany szef kuchni znany z programu „MasterChef" stacji TVN, który pojawił się na billboardach w całej Polsce.

Celem kampanii „Urodziny ze smakiem" MAKRO Polska jest zachęcenie klientów do wspólnego świętowania i poznawania smaków kuchni z całej Europy – Włoch, Francji, Grecji i Hiszpanii. Między 26 września a 9 października w halach MAKRO Polska czeka specjalna oferta produktów z Grecji – oliwy, sosy, ryby, owoce morza oraz sery, m.in. halloumi czy feta. Osoby, które zrobią w tym czasie zakupy za min. 250 zł netto i zarejestrują się na www.makro-bonusy.pl, mają szansę wygrać jedną z pięciu dwuosobowych wycieczek do Aten oraz samochód Skoda Fabia.

23. Urodziny MAKRO to także specjalna odsłona Punktomanii – akcji, podczas której klienci sieci zbierają punkty za zakupy, a następnie mogą je wymieniać na atrakcyjne rabaty przy zakupie pozycji z katalogu. Na klientów czeka ponad 70 produktów, w tym wysokiej klasy sprzęty elektroniczne oraz do wyposażenia domu. Urodzinowy katalog zawiera wyjątkową, najobszerniejszą w historii programu ofertę.

(MM)

zródło: materiały prasowe organizatora

 

Copyright © motywmedia.pl Wszystkie prawa zastrzeżone